Ardanta en de Hartstichting lanceren samenheldenbouwen.nl
maandag 13 oktober 2014
Ardanta en de Hartstichting lanceren samenheldenbouwen.nl, een site waarop mensen kunnen checken wat hun uitvaartwensen zijn en wat dit kost. Voor iedere check doneert Ardanta 1 euro aan de Hartstichting. Met de actie wil Ardanta mensen bewust maken van de kosten van een uitvaart, de financiële situatie rond het overlijden en tegelijkertijd een bijdrage leveren aan het werk van de Hartstichting.
Guido Horst, directeur Ardanta: ‘We vinden het belangrijk dat onze klanten weten waarvoor ze zijn verzekerd. Klanten bewust maken van wat een uitvaart kost. Deze actie laat zien dat we helpen door te doen, zonder dat onze klanten het gevoel krijgen dat ze zich bij moeten verzekeren als ze dat niet willen. Die bewustwording sluit goed aan bij de doelen van de Hartstichting’.
David Verschoor, manager Fondsenwerving bij de Hartstichting: “De Hartstichting is blij met de samenwerking met Ardanta. Samen kunnen we ervoor zorgen dat in de toekomst nog meer mensen een hartstilstand overleven.”
De samenwerking met de Hartstichting maakt mensen ervan bewust dat ze levens kunnen redden en hoe ze dit kunnen doen. Daarom kunnen klanten van Ardanta ook een gratis reanimatiecursus volgen als ze de check hebben gedaan. Op deze manier worden ze een held; de actie heet daarom ook Samen Helden Bouwen.’
Samen Helden Bouwen
Op samenheldenbouwen.nl wordt in ongeveer 5 tot 10 minuten berekend hoeveel de uitvaart die je voor ogen hebt, kost. Klanten van Ardanta kunnen hun voorkeuren koppelen aan hun polis. Als blijkt dat de verzekering niet past bij de gekozen uitvaart, dan kunnen zij zelf online hun verzekering aanpassen of contact opnemen met Ardanta. Bezoekers van de website die geen klant zijn van Ardanta, kunnen direct een premie berekenen voor een eventuele (aanvullende) uitvaartverzekering. De campagne loopt gedurende de maand oktober.
Print deze pagina