Yarden start nieuwe radiocampagne
Persbericht
maandag 8 mei 2006
Na een korte onderbreking start Yarden maandag 8 mei met een nieuwe radiocampagne. Doel van deze campagne is om gedurende drie weken Yarden onder de aandacht te brengen als dé specialist in uitvaarten die garant staat voor een unieke en gedenkwaardige uitvaart.
Met de radiocommercial versterkt Yarden haar positie als dienstverlener van persoonlijke en unieke uitvaarten. Tevens worden consumenten middels een tag on in de gelegenheid gesteld het Yarden Magazine op te vragen.
Restyling Yarden Magazine
Yarden Magazine is het leden blad van Yarden. Binnenkort verschijnt het nieuwe nummer dat een ingrijpende restyling heeft ondergaan. In de rubriek Iedere uitvaart uniek kan men zich laten inspireren door bijzondere uitvaarten of uitvaartwensen; deze keer beschrijven wij een asverstrooiing op zee. Verder vindt men in het Magazine uitgebreid informatie over Yarden Vereniging en de vele activiteiten die zij organiseert.
Met de vernieuwde vormgeving en actuele inhoud verwachten we nog meer aansluiting te vinden bij onze leden. Het kwartaalblad Yarden Magazine verschijnt in een oplage van 400.000 exemplaren.
Yarden Uitvaartorganisatie
Yarden is een jonge, snel groeiende uitvaartorganisatie, die verzekeringen en verzorging aanbiedt. Maximale aandacht voor iedere afzonderlijke klant en elke individuele wens is daarbij het vaste uitgangspunt. Want een uitvaart dient een unieke en bij de overledene passende gebeurtenis te zijn. Het bedrijfsmotto Iedere uitvaart uniek is bij Yarden dan ook meer dan een mooie belofte. Het is een vanzelfsprekendheid. Yarden telt circa 870.000 verzekerden, is marktleider met 18 crematoria, beschikt over 29 uitvaartcentra en is betrokken bij ruim 36.000 crematies en uitvaarten per jaar.