Uitvaart.nl introduceert nieuwe opzet juridische adviesrubriek.
dinsdag 16 juli 2002
November 2001 organiseerde Uitvaart.nl een enquête om meer te weten te komen over de wensen van haar bezoekers. Hoe waardeert men Uitvaart.nl? Ontbreekt er informatie? Is de vormgeving helder? Kan men makkelijk vinden wat men zoekt? In totaal zijn er 306 formulieren verwerkt.
De voorlopige conclusie: bezoekers zijn tevreden over Uitvaart.nl. Het gemiddelde rapportcijfer voor Uitvaart.nl is een 7,4. De meeste kritiek spitst zich toe op de vacaturebank, de chat en de juridische adviesrubriek. De vacaturebank is inmiddels sterk verbeterd. Een tweede kritiekpunt betrof de chat. Het bleek moeilijk om gelijktijdig meerdere bezoekers in de chat te verzamelen. Om die reden introduceerde Uitvaart.nl in maart 2002 de Uitvaart.nl forums. En nu is ook de juridische adviesrubriek verbeterd.
De belangrijkste wijziging is dat de adviesrubriek nu gebaseerd is op een database. Hierdoor wordt het archief met reeds gestelde vragen makkelijker te doorzoeken. Bovendien kunnen er eenvoudig lijstjes als meest gestelde Vragen (FAQ) en laatst gestelde vragen worden gegenereerd.
De verbeteringen aan Uitvaart.nl gaan echter door. Graag vernemen wij uw reaktie. Welk onderdeel van Uitvaart.nl mist u of ziet u graag als eerste veranderd? Laat het ons weten.