Nieuwe uitspraak Ombudsman: Bemiddeling uitvaartondernemer met restaurant onvolledig?
vrijdag 9 januari 2009
Vraag:
In de kostenbegroting heeft de uitvaartondernemer ruim 3000,- opgenomen voor consumpties in een restaurant. De rekening van het restaurant blijkt bijna 7000,- te zijn. Klaagster vindt dat de uitvaartondernemer toerekenbaar tekort is geschoten in zijn bemiddeling met het restaurant. Het begrote bedrag is niet goed ingeschat, de uitvaartondernemer had de rekening niet moeten betalen, de uitvaartondernemer had de gewijzigde bezoekersaantallen moeten doorgeven. Daarnaast worden klachten over de in de ogen van klaagster niet kloppende rekening van het restaurant geuit.
Klik hier voor de uitspraak
Let op: vanaf vandaag kunt u op de website van de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen ook de gehele uitspraak van de Ombudsman lezen. Onder de samenvatting van het antwoord staat nu een knop "Lees de gehele Uitspraak"!