Lancering glossy Later…
vrijdag 27 oktober 2017
In de duinen van Noordwijk is woensdag 26 oktober de splinternieuwe glossy LATER… als ik dood ben ten doop gehouden. LATER… wil laten zien hoe het ook kan.
Als het om het afscheid gaat door op een toegankelijke manier buiten de geijkte uitvaartpaden te treden. Dat de lancering plaats vond nabij het strand in een 12 meter hoge en 18 meter lange opblaaskerk.
Was geheel op zijn LATER…’s: anders, stijlvol, met een knipoog.
LATER… inspireert en zet aan tot gesprek. Want, zoals hoofdredacteur Marlies Bol zegt: ‘Ik gun iedereen een afscheid waarover is nagedacht en er is heel veel mogelijk’. De jaarlijkse glossy, te koop bij 3500 verkooppunten in heel Nederland, licht een tipje van die sluier op.
LATER… als ik dood ben: 148 pagina’s, verkoopprijs 5,95 euro.
Een video van de lancering is te zien op vimeo.com.
Dit is een ingezonden bericht