Lancering glossy LATER… als ik dood ben
vrijdag 29 september 2017
Woensdagmiddag 25 oktober 2017 wordt de gloednieuwe hippe, tikkeltje eigenwijze en eigentijdse glossy LATER… als ik dood ben landelijk gelanceerd. Dat gebeurt op ludieke wijze en op een unieke locatie. LATER… is een jaarlijkse uitgave, telt 148 pagina’s en wordt vanaf 26 oktober in een oplage van 20.000 exemplaren bij 3500 verkooppunten in het land verkocht.
LATER… als ik dood ben komt uit het brein en het hart van Marlies Bol. Marlies heeft kanker en kreeg in 2014 de prognose dat zij nog 4 - 11 maanden te leven had. Ze regelde samen met het gezin haar afscheid en ontdekte dat er heel veel mogelijk is buiten het geijkte uitvaartpad. Daarna heeft ze hard geknokt om te worden behandeld. Wat onmogelijk leek, gebeurde toch… De behandeling sloeg aan. Toen sloeg het noodlot wederom keihard toe. Haar zoon verongelukte. Wat Marlies met haar gezin had bedacht voor haar eigen uitvaart werd ingezet om Pim een prachtig afscheid te geven.
LATER... licht vele tipjes van de (rouw)sluier op en maakt het onderwerp DOOD voor iedereen bespreekbaar op een toegankelijke manier en met een eigenwijze blik. Een hippe frietkot op de begrafenis? Waarom niet....
Op zoek naar de kist die het lekkerste ligt, het mooiste plekje onder de prachtigste boom van het bos voor later, gedenksieraden om te koesteren en de leukste auto’s voor de allerlaatste trip... En hoe denken Johnny de Mol, Kefah Allush en Janneke Brinkman over LATER…? We SLURPEN een wijntje met Ilja Gort. Want, zegt hij, goede wijn sterkt het gemoed.
Marlies vindt dat iedereen een afscheid verdient waarover is nagedacht. Daarom LATER...
LATER… pak je mee bij de supermarkt en is lekker laagdrempelig.
Kijk voor het eigen verhaal van Marlies - een chronische positivo - op www.later-alsikdoodben.nl