Ardanta doneert € 23.500 aan de Hartstichting, dankzij bewuste consumenten
dinsdag 13 januari 2015
In september lanceerde Ardanta in samenwerking met de Hartstichting de campagne ‘Samen helden bouwen’. Consumenten zijn zich dankzij deze campagne bewust van hun financiële situatie en hun wensen rond de uitvaart. Voor iedere polischeck doneert Ardanta € 1 aan de Hartstichting. Daarnaast hebben 250 klanten een gratis reanimatiecursus gevolgd. In totaal is Ardanta uitgekomen op een donatie van € 23.500.
Guido Horst, directeur Ardanta: ‘We zijn trots dat we er in zijn geslaagd veel mensen bewust te maken van hun financiële situatie en hun wensen rond de uitvaart en dat we hiermee een bijdrage leveren aan het werk van de Hartstichting. Naast de 250 klanten die een reanimatiecursus hebben gevolgd, kan nu ook meer dan de helft van de medewerkers van Ardanta reanimeren.’
David Verschoor, afdelingshoofd Publiek, Donateurs & Vrijwilligers van de Hartstichting: “De Hartstichting is erg blij met deze donatie. Samen kunnen we ervoor zorgen dat in de toekomst nog meer mensen een hartstilstand overleven.”
David Verschoor (rechts op foto) die de cheque overhandigt aan Guido Horst (links op de foto).
Print deze pagina