Wij verzorgen uitvaarten
bekijk de reviews

Overlijden melden: 088 - 848 82 27

Onjuiste uitbetaling ?

21 februari 2019

Vraag nummer: 57370

Naar aanleiding van uw antwoord waarvoor ik u hierbij wil bedanken wil ik u graag nog een belangrijke vraag stellen. Zonder enig bericht van Nationale Nederlanden blijkt het dat er een betaling is gedaan alleen klopt het volgens de polissen niet. Het waren 2 premie vrije polissen van fl150 dus bij elkaar fl300,- er is €68 bet.voor een polis en €6,- voor de andere ? Omdat er nieuwe polis nr.staan kan ik niet zien welke,is hier een reden voor of kan dit zomaar. Ik hoop dat u hier op een antwoord heeft .Ik neem aan als ze premie vrij zijn dat dan het hele bedrag wordt betaald of zie ik dit verkeerd.

Antwoord:

Beste vragensteller, het is voor mij helaas niet mogelijk om in te gaan op deze specifieke vragen.
Dit zult u echt aan de verzekeraar moeten voorleggen want die bepaalt de uitgangspunten voor de berekeningen en uitkeringen. Men zal u, uiteraard, moeten kunnen uitleggen hoe de berekeningen tot stand zijn gekomen.

Met vriendelijke groet, Evert de Niet

Print deze pagina

×

Spelregels

Spelregels panel Uitvaartkosten en financiële dekking

  • U kunt een vraag intypen; het antwoord staat binnen 48 uur onder de vraag.
  • De service staat open voor particulieren, consumenten- en patientenfederaties en voor instellingen en ondernemers die relatie zijn van BV Uitvaart.Com en Peter van Schaik.
  • Een vraag moet een algemeen karakter hebben
  • Zowel de vraag als het antwoord zijn openbaar, ook nadat uw vraag beantwoord is. Vindt u het openbare karakter van onze dienstverlening vervelend? Wilt u liever niet met naam en toenaam vermeld staan op de site? Maak dan geen gebruik van deze kostenloze faciliteit of dien uw vraag anoniem in.
  • Uw vragen worden serieus en zorgvuldig behandeld, maar Uitvaart.Com en Peter van Schaik aanvaarden geen aansprakelijkheid voor onjuiste toepassingen en gevolgen.