Wij verzorgen uitvaarten
bekijk de reviews

Overlijden melden: 088 - 848 82 27

Klacht mbt de lange wachttijd ivm uitbetaling oude polissen Verz.mij. Utrechtse

1 juni 2018

Vraag nummer: 55171

Betreft klacht waarom ik niets hoor van mijn mails die ik op 29 maart en 15 mei jl. heb gezonden met bijbehorende scans van een aantal polissen naar het mailadres klantenteamleven@asr. ivm uitbetaling. Dit nav mijn tel.gesprek met een van jullie medewerker. Mijn laatste mail betrof dan ook een klacht mbt tot mijn eerste mail. Ik heb alleen een automatische reactie ontvangen dat het erg druk is.Verder geen enkele reachtie. Graag zou ik de stand van zaken willen weten. Mijn persoonlijke gegevens heb ik in de vorige mail vermeld.

Antwoord:

Beste vragensteller, uit uw informatie maak ik op dat u weet bij welke verzekeraar de polis liep/loopt namelijk ASR.
U moet zich rechtstreeks met deze verzekeraar in verbinding stellen; ik beschik niet over een database met polisgegevens.
Hoe deze vraag in deze rubriek terecht heeft kunnen komen is me een raadsel.

Met vriendelijke groet, Evert de Niet

Print deze pagina

×

Spelregels

Spelregels panel Uitvaartkosten en financiële dekking

  • U kunt een vraag intypen; het antwoord staat binnen 48 uur onder de vraag.
  • De service staat open voor particulieren, consumenten- en patientenfederaties en voor instellingen en ondernemers die relatie zijn van BV Uitvaart.Com en Peter van Schaik.
  • Een vraag moet een algemeen karakter hebben
  • Zowel de vraag als het antwoord zijn openbaar, ook nadat uw vraag beantwoord is. Vindt u het openbare karakter van onze dienstverlening vervelend? Wilt u liever niet met naam en toenaam vermeld staan op de site? Maak dan geen gebruik van deze kostenloze faciliteit of dien uw vraag anoniem in.
  • Uw vragen worden serieus en zorgvuldig behandeld, maar Uitvaart.Com en Peter van Schaik aanvaarden geen aansprakelijkheid voor onjuiste toepassingen en gevolgen.