Wij verzorgen uitvaarten
bekijk de reviews

Overlijden melden: 088 - 848 82 27

uitvaartverzekering met monuta

8 april 2013

Vraag nummer: 34210

mijn moeder is dit jaar 25 januari onverwachts overlden ik heb en uitvaartverzekering met monuta sinds 2004 de dekking was te laag dus ik heb de dekking laten verhoogen dan moet 3 verschilende polisen te betalen in total ongeveer 80 euro p/m monuta heeft 5 april 3,061 euro betaald aan de uitvartverzorger maar de 4,000 euro dat moet nog in mijn bankrekening gestort is nog niet betaald en de uitvaartverzorg wil graag de rest van het geld ontvangen volgens monuta was geen uitvaartverzekeringen maar en levensverzekering omdat is en natura verzekering ik snap helemaal niks van en levensverzekering is meer ward dan 7,000 euro tocht? ik wil graag en duidelijk antwoord over ik bne heel erg overspanen door diet probleem met monuta !! is niet erg genoeg mijn moede te verliezen?! ik heb geen tijd om te rowuen mijn moeder dood door allemaal die problemen met monuta!!!

Antwoord:

Geachte mevrouw, mijnheer,

Helaas begrijp ik uw vraag niet. Ik maak er op uit dat ter verhoging van de uitvaartverzekering, polissen zijn bijgesloten en dat die nog niet tot uitkering zijn gekomen. Ik kan u niet anders adviseren dan contact op te nemen met de betreffende verzekeringsmaatschappij(en). Als het overlijden bij de verzekeringsmaatschappij(en)is gemeld en aan hen de nodige stukken zijn toegestuurd, zoals de registratie in het overlijdensregister, wordt de uitkering overgemaakt aan de in de polissen genoemde begunstigde.

Als de aanvullende verzekeringen uitvaartverzekeringen zijn (dat zijn polissen waarop uitsluitend de kosten van de uitvaart worden vergoed), dan wordt tot aan de verzekerde waarde alle nota's van de uitvaartverzorger door de verzekeringsmaatschappij betaald. In dat geval adviseer ik u contact op te nemen met Monuta.

Met vriendelijke groet,
J. Zwaanswijk

Print deze pagina

×

Spelregels

Spelregels panel Uitvaartkosten en financiële dekking

  • U kunt een vraag intypen; het antwoord staat binnen 48 uur onder de vraag.
  • De service staat open voor particulieren, consumenten- en patientenfederaties en voor instellingen en ondernemers die relatie zijn van BV Uitvaart.Com en Peter van Schaik.
  • Een vraag moet een algemeen karakter hebben
  • Zowel de vraag als het antwoord zijn openbaar, ook nadat uw vraag beantwoord is. Vindt u het openbare karakter van onze dienstverlening vervelend? Wilt u liever niet met naam en toenaam vermeld staan op de site? Maak dan geen gebruik van deze kostenloze faciliteit of dien uw vraag anoniem in.
  • Uw vragen worden serieus en zorgvuldig behandeld, maar Uitvaart.Com en Peter van Schaik aanvaarden geen aansprakelijkheid voor onjuiste toepassingen en gevolgen.