Wij verzorgen uitvaarten
bekijk de reviews

Overlijden melden: 088 - 848 82 27

Offertes

10 april 2012

Vraag nummer: 28057

Ik heb 4 weken geleden telefonisch 4 offertes aangevraagd (voor het hele gezin) en tot op heden nog niets ontvangen?

Is dit de bedoeling?

Het betreft de heer PBD Stuifzand
Mevrouw M. Stuifzand Scholte
Mevrouw R. Stuifzand en de heer D. Stuifzand

Mocht u vragen hebben dan kunt u mij mailen.

Met vriendelijke groet,

M. Stuifzand
m.stuifzand@upcmail.nl

Antwoord:

Geachte mevrouw, mijnheer,

Offerte-aanvragen die via deze website worden gedaan, worden doorgeleid naar de verzekeringsinstelling waarvan u de offertes wilt hebben. U kunt dus hest beste rechtstreeks contact met hen opnemen. Andere mogelijkheid is een offerte op te vragen via de website van een uitvaartverzekeraar, zoals Dela, Yarden, Monuta etc. U krigt de offerte dan direct digitaal.

Met vriendelijke groet,
J. Zwaanswijk

Print deze pagina

×

Spelregels

Spelregels panel Uitvaartkosten en financiële dekking

  • U kunt een vraag intypen; het antwoord staat binnen 48 uur onder de vraag.
  • De service staat open voor particulieren, consumenten- en patientenfederaties en voor instellingen en ondernemers die relatie zijn van BV Uitvaart.Com en Peter van Schaik.
  • Een vraag moet een algemeen karakter hebben
  • Zowel de vraag als het antwoord zijn openbaar, ook nadat uw vraag beantwoord is. Vindt u het openbare karakter van onze dienstverlening vervelend? Wilt u liever niet met naam en toenaam vermeld staan op de site? Maak dan geen gebruik van deze kostenloze faciliteit of dien uw vraag anoniem in.
  • Uw vragen worden serieus en zorgvuldig behandeld, maar Uitvaart.Com en Peter van Schaik aanvaarden geen aansprakelijkheid voor onjuiste toepassingen en gevolgen.