Wij verzorgen uitvaarten
bekijk de reviews

Overlijden melden: 088 - 848 82 27

betalingachterstand

25 januari 2014

Vraag nummer: 37139

ik betaal de verzekering altyd om de drie maand, ik had okto,novem,decmniet betaald maar had in januari betaald
nu hadden ze mijn polis vry gemaakt dus ik ben nu niet verzekerd wat moet ik doen
gr johannes

Antwoord:

Als een verzekering premievrij is gemaakt, zou deze nog wel bestaan, maar dan tegen een verlaagd verzekerd bedrag. Of dat zo is kan ik u niet melden. Ik adviseer u deze vraag voor te leggen aan de desbetreffende verzekeringsmaatschappij.

Met vriendeijke groet,
J. Zwaanswijk

Print deze pagina

×

Spelregels

Spelregels panel Uitvaartkosten en financiële dekking

  • U kunt een vraag intypen; het antwoord staat binnen 48 uur onder de vraag.
  • De service staat open voor particulieren, consumenten- en patientenfederaties en voor instellingen en ondernemers die relatie zijn van BV Uitvaart.Com en Peter van Schaik.
  • Een vraag moet een algemeen karakter hebben
  • Zowel de vraag als het antwoord zijn openbaar, ook nadat uw vraag beantwoord is. Vindt u het openbare karakter van onze dienstverlening vervelend? Wilt u liever niet met naam en toenaam vermeld staan op de site? Maak dan geen gebruik van deze kostenloze faciliteit of dien uw vraag anoniem in.
  • Uw vragen worden serieus en zorgvuldig behandeld, maar Uitvaart.Com en Peter van Schaik aanvaarden geen aansprakelijkheid voor onjuiste toepassingen en gevolgen.

Heeft u op dit moment een uitvaartondernemer nodig?

Bel nu: 088 605 1219 Dag en nacht bereikbaar Nee, ga verder