Probleem met Monuta
19 december 2002
Vraag nummer: 1876 (oude nummer: 2251)
Thu, 19 Dec 2002 13:43
Wij hebben sinds maart 2002 een probleem met Monuta. Steeds beloven medewerkers de zaak op te lossen. We worden steeds aan het lijntje gehouden. Zelfs op aangetekende brieven en e-mails wordt niet gereageerd. Heeft u hiervoor een advies?
Antwoord:
Geachte heer,
Het verbaast me. Ik ken Monuta als een professionele organisatie die ook goed met klachtenafhandeling omgaat. Maar het kan natuurlijk wel eens een keer fout gaan en u hebt alle recht op een antwoord en een goede afhandeling van zaken.
Ik geef u in overweging om u met uw klacht te wenden tot de Ombudsman Uitvaartwezen, www.KlachteninstituutUitvaartwezen.nl. Die geeft een deskundig oordeel, juist wanneer u een aantal keren tegen een muur oploopt. Monuta is bij dit klachteninstituut aangesloten, dus u kunt daar terecht.
mr W.G.H.M. van der Putten
19 december 2002