Wij verzorgen uitvaarten
bekijk de reviews

Overlijden melden: 088 - 848 82 27

Waarschuwing voor Keukenloods te Gaanderen / Doetinchem

18 januari 2019

Vraag nummer: 57138

Waarschuwing voor de Keukenloods te Gaanderen / Doetinchem

Antwoord:

Ik ben afgelopen maandag 14 januari 2019 's ochtends naar de Keukenloods te Gaanderen (nabij Doetinchem) gegaan, om daar naar een afgeprijsde modelkeuken voor mijn vakantiehuis te kijken. De keuken stond op internet. De maten zouden precies in onze keuken passen. Mijn vrouw heeft eerst gebeld of hij nog beschikbaar was.

In Gaanderen aangekomen, bleek dat de keuken 10 cm breder was dan dat in de advertentie stond. Foutje, bedankt.
Er werd geadverteerd met een composiet werkblad, maar dat bleek een soort spaanplaat blad met een kunststof laagje zijn. Foutje, bedankt.
Dit werkblad had een beschadiging van 4 cm. Foutje, bedankt.
Op de foto is duidelijk te zien dat er een gasfornuis in de keuken zit. U raadt het al, dat bleek niet (meer) zo te zijn. Is nu een inductieplaat. Foutje, bedankt.

We hebben gevraagd of de keuken nog aangepast zou kunnen worden conform de specificaties. De medewerker (wiens eerste reactie was: "Maar ik heb het niet fout op internet gezet, hoor") zou dit met de directeur bespreken en ons bellen.
U raadt het waarschijnlijk al: we hebben de hele week niets meer van de Keukenloods te Gaanderen vernomen.

De keuken staat vandaag nog steeds met de onjuiste gegevens op Showroomkeukens.com.

Op internet staat een interview met eigenaar Richard van Keukenloods Gaanderen: ‘Mijn hart ligt in deze branche’. En verder: "Of het nou om een supermoderne of een simpele keuken gaat of één van €5000 of €50.000. Als de klant maar happy is. Dán is mijn doel bereikt.”

Ik werd in het geheel niet happy van mijn ervaring met Keukenloods.
Ik laat u graag in mijn ervaringen delen.

Willem van der Putten

Print deze pagina

Spelregels

Stel zelf een vraag

Wel verplicht, maar
wordt niet gepubliceerd.

×

Spelregels

  • U kunt een vraag intypen; het antwoord staat binnen 48 uur onder de vraag.
  • De service staat open voor particulieren en voor instellingen, ondernemers en begraafplaatsen die relatie zijn van Uitvaart.nl, Juridisch Adviesbureau Van der Putten of Grafzorg Nederland.
  • Een vraag moet een algemeen karakter hebben. Bijvoorbeeld: "Moet ik een uitvaartondernemer inschakelen ", "Mag een asbus worden begraven", "Mag een begraafplaats kosten voor onderhoud rekenen ", "Mag een lijk in een ambulance worden vervoerd ".
  • Vragen die betrekking hebben op individuele situaties (bijvoorbeeld: "Ik verschil van mening met de begraafplaats over de rechten op een graf ") kunnen niet worden behandeld, omdat voor een juist antwoord veel gegevens over feiten en omstandigheden nodig zijn. Voor dergelijke individuele vragen kunt u - vrijblijvend - bij juridisch adviesbureau Van der Putten terecht.
  • Zowel de vraag als het antwoord zijn openbaar.
  • Uw vragen worden serieus en zorgvuldig behandeld, maar uitvaart.nl en mr. Van der Putten aanvaarden geen aansprakelijkheid voor onjuiste toepassingen en gevolgen.