Verwijdering advies
15 januari 2008
Vraag nummer: 5126 (oude nummer: 10112)
wilt u aub verwijderen xx-xx-xxxx advies juridisch die ik ooit persoonlijk heb gesteld en niet op internet hoeft te staan.
Antwoord:
Geachte mevrouw,
Deze rubriek kent 'Spelregels'. Eén van die regels is: "Zowel de vraag als het antwoord zijn openbaar". De kostenloze service dient de voorlichting van het publiek.
Vragen kunnen desgewenst anoniem worden gesteld of anoniem worden gemaakt, maar worden niet verwijderd.
Met vriendelijke groet,
mr W.G.H.M. van der Putten
---
Nog een goede raad: wordt geen klant van KPN. KPN is een bedrijf dat niet reageert op klachten en volstrekt lak heeft aan de klant. Dat is althans sinds augustus vorig jaar mijn ervaring, tot op de dag van vandaag. (Zie vraag 9718). Mijn kantoor staat na 5 maanden nog altijd onder een verkeerd nummer in de telefoongids. Bellen, schrijven, faxen, niets helpt. Het wordt weer tijd voor een kort geding, net als toen ik in oktober de aansluiting door KPN met een rechtszaak heb moeten afdwingen. Zie voor het juiste adres en telefoonnummer de Adressengids van deze site.
En dan heb ik het nog niet over de verkeerde facturen van KPN. Al maanden lang op een verkeerde naam, naar een oud adres, plotseling is het abonnement eenzijdig verwijzigd, een verkeerd bedrag, etc. etc. En niemand reageert op klachten daarover.