Verhuizing mr Van der Putten
17 september 2007
Vraag nummer: 4968 (oude nummer: 9721)
Ik verhuis vandaag van Wassenaar naar Velp. Ik heb ruim een maand geleden de verhuizing bij KPN geregeld en nieuwe telefoon- en faxnummers toegewezen gekregen. Vorige week bleek er door KPN een fout te zijn gemaakt, zijn de toegewezen nummers vervallen en vindt er geen verhuizing/aansluiting op de afgesproken datum plaats. En dat terwijl de afgelopen maand aan relaties ruim 2000 adreswijzigingen met de nieuwe telefoon- en faxnummers verzonden zijn, nieuw foldermateriaal met die nummers is ontworpen, briefpapier etc etc.
Wij hebben komende week geen telefoon, geen fax en er is geen internetverbinding en geen e-mailverkeer mogelijk.
KPN is en blijft weigerachtig om het probleem op te lossen.
Antwoord:
Ik kan vanaf vanmiddag dus ook geen vragen meer beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
mr W.G.H.M. van der Putten
----
PS Ik raad iedereen af om klant te worden bij KPN.