KPN 12 september 2007
8 juli 2008
Vraag nummer: 5557 (oude nummer: 11035)
KPN sluit je AF
Iets vergelijkbaars meegemaakt.
Je krijgt op je klacht EENmaal reactie :u bent niet bereikbaar op uw nummer"( dat ze nb zelf ongevraagd) hadden afgesloten
Opvallend ook bij mij passerde dit in de maand september 2007
Antwoord:
Ach meneer,
Ik ken mensen die niet alleen in september, maar elke maand van het jaar problemen hebben met KPN.
Het is gewoon een grote ellende met KPN. Ik heb in augustus 2007 mijn verhuizing in september geregeld, tot begin 2008 problemen gehad met het niet aansluiten, het fout in de Telefoongids opnemen van gegevens (een telefoonnummer met 1 fout cijfer is al genoeg om je onvindbaar te maken) etc. etc.
Administratief is het ook een grote warboel. Nu, juli 2008, kloppen de facturen nog steeds niet. Ik heb het inmiddels opgegeven. Ben nu al blij telefonisch bereikbaar te zijn.
Probleem is dat KPN met ISDN-lijnen feitelijk nog een monopolie-positie in de klein-zakelijke markt heeft. De meeste telecom-bedrijven bieden maar 2 lijnen en wie er 4 of meer van een ander telecombedrijf wil hebben, heeft te maken met een wachttijd van 2 maanden en voorwaarden qua volume en tarieven die voor middelgrote bedrijven passend zijn, maar niet voor een klein bedrijf.
Met vriendelijke groet,
mr W.G.H.M. van der Putten