Verkeerd model steen
8 januari 2008
Vraag nummer: 5100 (oude nummer: 10068)
ander model gekregen moest zijn bliksemschicht is geworden een kerstboom mijn zoon heeft zich doodgereden tegen een boom dus u begrijpt dat wij dat echt niet besteld hebben alles al betaald en bedrijf laat niets van zich horen
Antwoord:
Geachte heer of mevrouw,
Ik hoop dat u uw opdracht voor het grafmonument goed en duidelijk op papier hebt staan, bijvoorbeeld op een orderformulier en met een tekening of schets van de gewenste uitvoering.
Ik adviseer u om uw klacht duidelijk in een brief te formuleren, die aangetekend aan het betreffende bedrijf te zenden en te eisen dat óf de opdracht goed en volledig wordt nagekomen, óf dat de overeenkomst wordt ontbonden en dat u uw geld terug krijgt. In de brief moet u ook een termijn noemen, bijvoorbeeld 2 weken, om te reageren.
Komt er geen reactie en geen oplossing, dan adviseer ik u om een advocaat in de arm te nemen.
Met vriendelijke groet,
mr W.G.H.M. van der Putten
----
Een goede raad: wordt geen klant van KPN. KPN is een bedrijf dat niet reageert op klachten en volstrekt lak heeft aan de klant. Dat is althans sinds augustus vorig jaar mijn ervaring, tot op de dag van vandaag. (Zie vraag 9718). Mijn kantoor staat na 5 maanden nog altijd onder een verkeerd nummer in de telefoongids. Bellen, schrijven, faxen, niets helpt. Het wordt weer tijd voor een kort geding, net als toen ik in oktober de aansluiting door KPN met een rechtszaak heb moeten afdwingen. Maar er staat altijd nog een fout nummer in de telefoongids. Zie voor het juiste adres en telefoonnummer de Adressengids van deze site.
En dan heb ik het nog niet over de verkeerde facturen van KPN. Al maanden lang op een verkeerde naam, nog steeds naar een oud adres, plotseling is het abonnement eenzijdig verwijzigd, verkeerde bedrag, etc. etc. En niemand reageert op klachten daarover.
mr W.G.H.M. van der Putten