Grafmonument besteld en betaald; bedrijf failliet
15 januari 2008
Vraag nummer: 5125 (oude nummer: 10111)
via de Gedenktekenspecialist steen besteld en betaald. ons medegedeeld dat de steen rond 17 januari a.s. geplaatst zou worden, echte bedrijf failliet. steen is nooit bewerkt met tekst
wat kunnen we doen
Antwoord:
Geachte mevrouw,
Dat is heel erg vervelend.
U kunt uw vordering melden bij de curator. Dat is het advocatenkantoor Buren van Velzen Guelen, Andries Bickerweg 6, 2517 JP DEN HAAG. http://www.bvvg.nl.
In het algemeen is het onverstandig om spullen geheel vooruit te betalen, om de simpele reden dat men het risico loopt zijn geld kwijt te zijn als een bedrijf failliet gaat en er verder geen garanties zijn.
Wellicht maakt het bedrijf op de een of andere manier een doorstart en valt er nog iets te regelen.
Met vriendelijke groet,
mr W.G.H.M. van der Putten
---
Nog een goede raad: wordt geen klant van KPN. KPN is een bedrijf dat niet reageert op klachten en volstrekt lak heeft aan de klant. Dat is althans sinds augustus vorig jaar mijn ervaring, tot op de dag van vandaag. (Zie vraag 9718). Mijn kantoor staat na 5 maanden nog altijd onder een verkeerd nummer in de telefoongids. Bellen, schrijven, faxen, niets helpt. Het wordt weer tijd voor een kort geding, net als toen ik in oktober de aansluiting door KPN met een rechtszaak heb moeten afdwingen. Zie voor het juiste adres en telefoonnummer de Adressengids van deze site.
En dan heb ik het nog niet over de verkeerde facturen van KPN. Al maanden lang op een verkeerde naam, naar een oud adres, plotseling is het abonnement eenzijdig verwijzigd, een verkeerd bedrag, etc. etc. En niemand reageert op klachten daarover.