Enquete:
De kwaliteit van de uitvaartdienstverlening.
zondag 23 augustus 1998
Elk zichzelf respecterende branche doet regelmatig onderzoek naar de kwaliteit van de eigen dienstverlening. Met name bij uitvaartplechtigheden dient het kwaliteitsstreven optimaal te zijn, juist omdat een uitvaartplechtigheid niet over gedaan kan worden. Kwaliteit is dan ook een sleutelbegrip geworden in de Nederlandse uitvaartbranche. De Nederlandse Unie van erkende Uitvaartondernemingen (NUVU) houdt bij voorbeeld jaarlijkse kwaliteitscontroles onder haar leden. Bereikbaarheid, beschikbaarheid en kwaliteit zijn daarbij sleutelwoorden.
Maar belangrijker dan welke controle dan ook, blijft vanzelfsprekend de mening van de consument. De vraag is dan ook of u tevreden bent over de door u ingeschakelde uitvaartondernemers. De resultaten van deze enquete zullen aan de vakbladen worden aangeboden.
Kwaliteit Uitvaartdienstverlening in Nederland
Bent u tevreden over de kwaliteit van de uitvaartdienstverlening in Nederland ?
o Ja
o Nee
[Noot redactie: De enquete is inmiddels verwijderd; stemmen is niet meer mogelijk]
Resultaten tot nu toe